痔瘡: 遠離直腸的一吋。

坐骨神經痛: 5個位置(對撞擊受害人及老年人都有用。)

肺氣腫: 整個的胸區域、前面和後面. (在那裡的肋骨) 每日治療二小時持續1-2個月。

 

帕金森氏症:治療腎區域。 

骨癌: 治療脾臟。

任何的脊椎柱問題: 在以#1-5個位置恢復生氣之後,有二個人

在每邊上工作: 在頭的基礎開始而且把所有的方法操作下來(脊椎的大約一吋每邊).

 

糖尿病患者: 在身體下部開始。

 

最後為臥病在床上的較年長的人: 把將靈氣放入腳將手放在腳踝周圍和搖動它。

 

經驗法則: 在頭上度過 30 分鐘,3040分鐘在太陽神經叢 、和 30 分鐘在背後。

支氣管炎: 4個位置,也包括胸腺。

 

對彼此讓手相對來集中更多的能量。 總是注意你的手正在告訴你的是什麼訊息。

 

肯定: 天父,進入你的手之內,我信賴我自己。 天父,進入你的手之內,我給我自己。

理想:

一) 僅僅今天我將不生氣。

b 僅僅今天我將不煩惱。

c 我將列舉我的祝福而且是感恩的。

d 我將真誠誠信地謀生。

e 我將仁慈對待至所有的生命形式,到所有的創造: 它們都是神。

 

Hemorrhoids: One inch away from rectum.

Sciatica: #5 position (also good for stroke victims and elderly people.) Emphysema: Entire chest area, front and back (wherever there are ribs). Treat

two hours daily for 1 to 2 months.

 

Parkinson's Disease: Treat kidney area. Cancer of Bone Marrow: Treat spleen.

Any spinal problem: After revitalizing with #1 to 5 positions, have two people

working on each side: start at base of head and work all the way down (about one inch each side of spine).

 

Diabetics: Start at bottom.

 

Finally for older persons on bed: put Reiki in feet by putting hands around ankle and shake.

 

Rule of Thumb: Spend 30 minutes on head, 30 to 40 minutes on solar plexus, and 30 minutes on back.

 

Bronchitis: #4 position, also thymus.

 

Have hands opposite to each other to concentrate more energy. Always pay attention to what your hands are telling you.

 

Affirmation: Father, into your hands I trust myself. Father, into your hands I give myself.

IDEALS:

a) Just for today I will not anger.

b) Just for today I will not worry.

c) I will count my blessings and be grateful.

d) I will earn my livelihood honestly.

e) I will be kind to all life forms, to all creation: it is God.

 

☆華哥觀點★

回饋社會!

繼續做亢達里尼靈氣第3部靈氣雜誌電子書!

我在看這個亢達里尼靈氣的內容時!

哇!

真的是豐富到不行!

雖然翻譯進度有點慢!

沒辦法不是外國人!

靈氣療癒團哦!

這個想法不錯!

大家把所學靈氣療癒法互相交流一下!

再組團去幫人療癒囉!

療癒所得抽部分10%來做公益!

500元就是50元來存入公益基金!

當做公益基金,把這部分收益來助養貧苦家庭小孩!

基金用途以幫助社會為主!

不曉得大家覺得如何!

只是提供點燈想法而已!

 敬請期待後續翻譯……

廣告時間:在新視窗開啟即可!

http://www.donkeymails.com/pages/ptp.php?refid=s1867038

arrow
arrow
    全站熱搜

    s1867038 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()