FAQ

問題:為什麼是免費的?

回答:我有其它工作並且考慮是回饋社會這個意義。

Q: Why free?

A: I have other enterprises and consider this a means to return to society

問題:什麼階段將將會被調整?

回答:到亢達里尼階段三的階段第一步將會達成。更高階能夠取得自其它大師它們已經達成我的目標。

Q: What level will II be attuned to?

A: To Kundalini Level III which is the level I have achieved. Higher levels can be acquired from other masters who have gone beyond my achievement.

問題:需要更多共振調協調整嗎?

回答:只要能夠讓你覺得更好的話。

Q: Are more attunements necessary?

A: Only if it will make you feel better.

問題:當我做共振調協調整期間會感覺如何?

回答:主觀來說,熱、冷、震動。全部依賴你如何回應這些額外的精力能量。

Q: What will I feel during attunement?

A: It's subjective. Heat. Cold. Pulsation. It depends on how you react to additional prana energy.

問題:我能夠對病疾免疫?

回答:不。但是你的免疫系統將會擊退更多毒性侵入者。生病將會變少。

Q: Will I be immune to disease?

A: No. But your defense systems will repel more toxic invaders. Sickness will come rarely.

問題:何時我能夠療癒?

回答:在第一次共振協調調整之後就立即可以。事實上你能夠立即療癒在一瞬間!共振調協調整簡單弄寬能量通道將能夠容易快速的療癒。

Q: When can I heal?

A: Immediately after the first attunement. In fact you can heal right this very minute! Attunement simply widens the energy pathways which facilitate faster healing.

問題:我能夠要求人們叫我大師

回答:假如你想要的話。但個人來說,我將會發現驕傲。

Q: Can I ask people to call me "Master?"

A: If you want to. But personally, I find that pretentious.

問題:多久我能保留這些能量。

回答。直到死亡。

Q: How long do I retain these energies.

A: Till death.

問題:你什麼時候被調整?

回答:某時間2002年被Mr. Hicks 我的一個好夥伴做的。

Q: When were you attuned?

A: Sometime year 2002 by a good fellow named Mr. Hicks

問題:你曾經練習其它療癒方法?

回答:是的。能量式療癒(Pranic Healing),Hatha瑜珈(Hatha Yoga)psionics,量子接觸(Quanturn touch)orgonomy

Q: Do you practice any other healing arts?

A: Yes. Pranic Healing, Hatha Yoga, Huna, psionics, Quantum Touch and orgonomy.

問題:你最喜歡那一個?

回答:能量式療癒

Q: Which do you like best

A: Pranic Healing.

問題:什麼是你提供其它大師不提供的?

回答:它是免費的。

Q: What do you offer that other masters don't?

A: It's free.

問題:我要如何做回報?確定你想要什麼?

回答:只要將靈氣傳給其他人就好了。

Q: What can I do in return? Surely you want something?

A: Just pass on the energy to others.

arrow
arrow
    全站熱搜

    s1867038 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()