//*/*/*/*/*/*/

紫羅蘭火焰靈氣符號徵應該保持秘密嗎? 我的答案以四個考量基礎: 神聖、敬意、傷害和準確性。

 

1)    紫羅蘭色火焰靈氣是需要分別地被保持的神聖的特質和需要保持分開和神秘從那非最初時?

A1: 我只是正在學習來自網站和郵寄目錄的紫羅蘭火焰靈氣。 我將無法得到水準一直到 1/26/01 因此我不能只藉由推論判斷。 推論是帶紫羅蘭火焰靈氣進入了世界的人做的透過祭壇冥想但是紫羅蘭火焰靈氣並不帶任何宗教的練習而且不在宗教上建立任何的偏見。它也想要的是出去而且治癒世界而且同樣地不是一個被隱居的練習。因此雖然它可能是一個神聖的活動,由於神聖特質紫羅蘭火焰靈氣並沒有被保持秘密。

2) 紫羅蘭色的火焰靈氣遭遇到缺乏重視和去除靈氣符號從最開始時? 或讓它缺乏尊敬因為它*不*保留靈氣符號?

 

A2: 這取決於觀察者的心。 我住在美國而且有’資訊的自由’的文化偏見,如此我想要這資訊的可得性。 我發現重要的是我在研究上花費的最大努力而且理解一個主題,不必然地準備好接觸它。在我的過去內我可以取得靈氣符號的照片和定義的臼井靈氣的研究但是它卻沒有,直到我使用他們度過了時間和努力並且對它們已經有了意義和價值了。

如果很多的努力被資料保護’掩蓋’上面而且保存秘密的靈氣符號將是與沒有較好的理由一起劃紫羅蘭火焰靈氣的一群人那麼好奇心。 因為我看見字眼紫羅蘭而且必須發現更多,我可能區分為這一個種類。我知道而且練習我不考慮我自己一個醫治者,那也不是的靈氣我的生活的一個主要的活動。 我確實試著做的是已經對被呈現的人健康的敬意而且更嚴重然後我在任何的給予主題上。

紫羅蘭火焰靈氣一般地需要來自世界的敬意而且果然如此,大體上獲得它的最好方法是什麼嗎?它將總是個人的將不會重視某些事因為它是新的,不同的或對他們沒有利害關係。

 因為它與是新、不同的有相關他們自己,所以總是將有將不尊敬某事的個體。如果敬意是秘密的目標 , 那麼我保證它

總是一不公平和令人不滿意的努力, In my not so humble/honest opinion (恕我不客氣地說)

3)紫羅蘭火焰靈氣符號的大眾接觸然後將引起較大的傷害甚至保存他們秘密?

 

A3: 如果靈氣符號是公眾的知識,人們將和他們做什麼? 有一個方法要使用將傷害其他人或者有人嘗試使用他們的靈氣符號嗎? 缺乏靈氣符號會造成傷害這個世界更大?再一次,我不有任何的開始進入紫羅蘭火焰靈氣的使用或者紫羅蘭火焰靈氣符號,如此我沒有經驗不能夠說。我確實知道許多人試著使用他們簡直像沒有訓練的物體 (舉例來說汽車,邏輯電路,家庭器械)而且對他們自己或其他人造成傷害。問題責任最後變成紫羅蘭火焰靈氣老師和管理人,人們將會因此遭受傷害,甚至不注意的傷害或其它任何的,是嗎?

Should the VFR Symbols stay secret? My answer is based on four considerations: sacredness, respect, harm and accuracy.

1) Is the Violet Flame Reiki a sacred matter that needs to be kept apart and a mystery from the un-initiated?

A1: I am just learning about VFR from the web site and the mailing list. I will not gain level one until 1/26/01 so I can not judge from personal experience only by inference. The inference is that the person who brought VFR into the world did so through a rosary meditation but that VFR is not a practice of any religion and does not have a bias based on religion. It is also intended to go out and heal the world and as such is not a cloistered practice. So VFR does not have to be kept secret due to sacred matters although it may be a sacred activity.

2) Is Violet Flame Reiki going to suffer from lack of respect by reserving the symbols from the un-initiated? Or will it suffer lack of respect because it *doesn't* reserve the symbols?

A2: This is dependent on the mind of the observer. I am living in the USA and have the cultural bias of 'freedom of information' so I want the information available. What I find important is the amount of effort I spend on study and understanding a subject, not necessarily the ready access
to it. In my past study of Usui Reiki I could access pictures and definitions of the reiki symbols but it was not until I spent the time and effort of using them that they had meaning and value to them.

If much effort is made to 'hush up' and keep secret the symbols there will be a group of people drawn to VFR with no better reason then curiosity. I probably fall into this category since I saw the word Violet and had to find out more. While I know and practice Reiki I do not consider myself a healer nor is that a major activity in my life. What I do try to do is have a healthy respect for people who are dedicated and more serious then I am on any given subject.

Does VFR need respect from the world at large and if so, what is the best way to earn it in general? There will always be individuals who will not respect something because it is new, different or not of interest to themselves. If respect is the goal of secrecy then I caution that it will
always be a partial and unsatisfactory effort, IMNSHO.

3) Will the public access of the Violet Flame Reiki Symbols cause greater harm then keeping them secret?

A3: If the symbols are public knowledge, what will people do with them? Is there a way to use the symbols that will harm others or the person trying to use them? Is lack of the symbols going to cause harm to the world at large? Again, I do not have any initiation into the use of VFR or the VFR symbols so I cannot speak from experience. I do know that many people try to use objects that they have little or no training in (e.g. automobiles, logic, household appliances) and cause harm to themselves or others. The question then becomes, will people cause harm, even inadvertent harm and what if any, is the liability of the VFR teachers and caretakers?

☆華哥觀點★

回饋社會!

繼續做亢達里尼靈氣第2部觀音靈氣!

我在看這個亢達里尼靈氣的內容時!

哇!

真的是豐富到不行!

雖然翻譯進度有點慢!

沒辦法不是外國人!

手冊裡面還有觀音靈氣!

看到好多漂亮的觀音哦!

靈氣療癒團哦!

這個想法不錯!

大家把所學靈氣療癒法互相交流一下!

再組團去幫人療癒囉!

療癒所得抽部分10%來做公益!

500元就是50元來存入公益基金!

當做公益基金,把這部分收益來助養貧苦家庭小孩!

基金用途以幫助社會為主!

不曉得大家覺得如何!

只是提供點燈想法而已!

 敬請期待後續翻譯……

廣告時間:在新視窗開啟即可!

http://www.donkeymails.com/pages/ptp.php?refid=s1867038
arrow
arrow
    全站熱搜

    s1867038 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()